Sider

mandag den 27. august 2012

Et år ældre, men stadig lidt af et legebarn..

I dag har jeg fødselsdag og jeg elsker bare at blive vækket med børnesang og viftende flag! At se mine pigers ansigter lyse når de sidder spændt og venter på, at man pakker deres hjemmelavet gaver op - det er SÅ skønt!

Og sikke skønne gaver jeg har fået af dem i dag - et par hjemmelavet påfugleøreringe som min store pige har lavet i klubben, en super fin perleskål, en æske med decopage og søde tegninger!

I lørdags holdte jeg fest for familien, og i år har de virkelig været kreative med gaverne - jeg har fået lækkert naturfarvet moskusgarn fra Grønland, masser af yndlignsgarn fra Rasmilla, et gavekort til kursus hos Smyks, og så har jeg har også fået Politikkens strikke- og hæklebog.

Da jeg skimtede den igennem, så jeg et afsnit om dominans, og det måtte jeg liiiige prøve, så lige nu dominerer jeg et par pulsvarmere i Peruvian highland fra Filcolana!

Hmmm.. Jeg ved ikke helt om det ser rigtigt ud, nu må vi se når de er færdige!

14 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen!
    Sikke nogle fine gaver du fik dig :)

    SvarSlet
  2. Jeg kom lige fra en blog, hvor fotoet omhandlede shades of gray bogen.
    Jeg havde travlt med at beundre dit billede og så kun teksten oven over som "jeg skimtede den igennem, så jeg et afsnit om dominans, og det måtte jeg liiiige prøve"
    Der fik jeg nær kaffen galt i halsen LOL
    -
    Strikprøven ser fin ud og jeg glæder mig til at høre hvad du finder på med moskusulden.
    Tillykke med dagen.

    SvarSlet
    Svar
    1. ha ha - ja, det er da lidt af en drejning den her blog har taget hvis man læser det med den tankegang!! tsk tsk.. :-)

      Dominansen her glæder dog kun over og undertråd hi hi..

      Slet
    2. ej, der går da helt ged i den i dag - "glæder" skal altså lige erstattes af "gælder"..

      Slet
  3. Tillykke med dagen :)
    Moskus uld er virkelig det lækreste garn i verden! Glæder mig til at se hvad du finder på med det :)
    Og så er hjemmelavede gaver jo også bare fantastisk.

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen! :-)
    Sikke dejlige gaver du har fået, og en helt fantastisk bog. Har selv investeret i den og den har egentlig nogle meget gode tricks, tips og fifs i.
    God fornøjelse og glæder mig til at se når pulsvarmerne er færdige.

    Fortsat god fødselsdag.
    Mvh. Millý.

    SvarSlet
  5. Stort TILLYKKE med dagen, dejlige gaver , ønsker dig en forsat skøn dag.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  6. Tillykke med dagen :)

    Sikke mange dejlige gaver du har fået.

    Moskusgarn uha det lyder lækkert, glæder mig til at se hvad du laver af det

    SvarSlet
  7. stort tillykke med fødselsdagen

    SvarSlet
  8. Tillykke med fødselsdagen - smukt dominerende strik ;0)) du er gået i gang med og sikke fine ørehængere og en flot skål skuer jeg også.

    Skønt at blive begavet. :)

    SvarSlet
  9. HIP HIP HURRAAAAAAAAAAAA! stort tillykke med fødselsdagen Det bliver man da aldrig for gammel til at glæde sig til og over.

    Dejlige gaver og det ser rigtig flot ud dit strik

    SvarSlet
  10. Og 1000 tak alle sammen for jeres søde hilsner :-)

    SvarSlet
  11. Tillykke, tillykke! Jeg håber, du havde en skøn og dejlig dag, for det har du fortjent!

    SvarSlet
  12. Lækkert med en bog, som kan give en gode ideer :o)
    Tillykke - bedre sent en aldrig ;o)

    SvarSlet