Sider

søndag den 22. juli 2012

Sommerens armbånd

Jeg har en svaghed for hæklet armbånd, så da jeg så Sidsels armbånd i Hendes Verden vidste jeg bare, at det måtte jeg lave med det samme!


Det tog under 10 minutter at hækle det skønne lille armbånd med knopperne og sammen med mit hjemmeknyttet armbånd i kædeknob fra smyks.dk, (og mine skønne tyrkisk turist armbånd med de blå øjne), er sommerens armbånd i hus:


Knyttet, hæklet, perler, knapper - det kan da umuligt blive bedre end dette

På Sidsels armbånd valgte jeg at erstatte et par af knopperne med en trisse og en knap - and I love it - det kan da kun blive sommerens hit!

5 kommentarer:

  1. sommer kom an, du er klar. det ses og jeg må vist i gemmerne og gøre dig kunsten efter.
    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Sikke fede armbånd-jeg hepper på sommer og bare arme

    SvarSlet
  3. Skønne brune arme med lækre armbånd i turkis - så er det vist blevet sommer :-)

    SvarSlet