Sider

fredag den 1. juni 2012

Haveliv -> Storkenæb #2

I dag kommer det atter til at handle om storkenæb... ja, som sagt har jeg jo en hel del, og disse indlæg er både ment som inspiration til de af jer der også er til haveliv, men også som huskeseddel til mig selv om hvilke arter og farver jeg egentlig har.

Jeg er altså ikke så nørdet, at jeg kan huske navne på dem alle, så der er blevet googlet lidt, men alle billeder er skam mine egne - og her får I dagens portion:


Geranium cinereum 'Purple pillow'

Geranium cantabrigiense 'Westray'


Geranium cantabrigiense 'Biokovo'

Geranium phaeum 'Album'


Geranium oxonianum 'Rose Clair'


Geranium 'Claridge Druce'

6 kommentarer:

  1. De er helt vildt smukke alle sammen, men sikken nogle navne..... :-)

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Lækre billeder - og blomster ;)

    SvarSlet
  3. også jeg elsker storkenæb.
    De er så flotte - og breder sig så fint. Pryder haven.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Flotte. Du burde naesten have fat i geranium odorantus, den holder nemlig myggene vaek.

    SvarSlet
  5. Smukke smukker blomster :-)

    SvarSlet