Sider

tirsdag den 13. marts 2012

Forår i kaninstalden..

I dag kommer det til at handle om kaniner - for der er rigtig kommet forårsstemning i "kaninstalden":

De unge damer kradser i alle hjørner og vender bundlaget så det sviner i hele haven. De plukker pels af i store totter, og så er der Vanilje-pigen der render rundt med munden fuld af halm! Heldigvis er ingen af vores hunner sure når de er i brunst.

Kastanie blev parret med Darcy for 14 dage siden og venter nu sit første kuld. Der skulle gerne komme sort og brun otter (samt sort & brune helfarvet unger). Kastanie er simpelthen en helt vidunderlig tøs - selvom hun ser noget knotten ud på dette billede!


Billedet er taget i slutningen af januar lige midt i perioden med den ekstreme kulde, og man kan næsten se hvordan hun puster pelsfrakken op for at tage kulden!

Hannerne fornemmer skam også at der er forår i luften, og her er Mr. Darcy sendt i løbegård for at krudte lidt af:

Man forstå vel at posere når der tages billeder!

10 kommentarer:

  1. Mr.Darcy...Hihi! Hvor sødt er det! Han ser jo deilig ut!

    SvarSlet
  2. Jeg bli'r da helt blød om hjertet...
    Og mindes min yngste datters og mine Stampe og Krølle, som vi desværre fik allergi af. Men hold op, hvor var de søde, bløde og sjove. :-)

    SvarSlet
  3. Hihi, Mr. Darcy, hvor sejt! Colin Firth go home, du har fundet din overmand(kanin). Sikke nogle søde pelsvenner I har, de må være hyggelige at nusse med :) Er især vild med den brune, hun ligner mig om morgenen ;P

    SvarSlet
  4. Helt pragtfulde. Men sig mig, naar du nu har en mr Darcy, har du saa ogsaa en miss Bennet????

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det har jeg dog ikke - endnu - ha ha :-)

      Slet
  5. Hvor er de bare lige til at kramme,de er super søde,dem kan man da ikke være sur i nærheden af :)

    SvarSlet
  6. Åh hvor er de nuttede! Jeg bliver helt kaninskruk...

    SvarSlet
  7. Ha-ha, sikke nogle skønne billeder. De ser velnok herlige ud. Kommer til at tænke på "Vilde kaniner, med meget laaange ører" fra starten af 80'erne :))

    SvarSlet
  8. Hei... Såååååååååå søte! Herlig med munnen full av halm :O)
    Håper vi får se bilde av mange søte babyer :)
    Kjenner jeg savner min lille kaninfrøken Fia!

    SvarSlet