Sider

fredag den 26. august 2011

Kaffe-kanter og kokeshi

Jeg elsker bare når der kommer fut i et projekt der har ligget stille i noget tid!

"Kaffe-tørklædet" har efterhånden fået en rigtig fin kant - den er dog langt fra færdig, men det går alligevel over al forventning og jeg tror vi bliver glade for hinanden:

Der er mange detaljer og meget tælleri - så det er med tungen lige i munden og en stærk kop kaffe ved siden af, men så kører det også..

Forresten - se hvem jeg fandt på havevandring forleden:
Hun ser næsten ud som hun har travlt med at komme hjem. Hun blev adopteret lige efter hun var monteret og har så egentlig været væk lige siden (når man kun er 4 cm høj er man måske heller ikke nem at holde styr på)! Måske jeg skulle lave en opskrift på hende, for hun er nu ret sød!

10 kommentarer:

  1. Det var godt nok et lækkert tørklæde!

    SvarSlet
  2. Det lyder da som en god plan, med en opskrift den lille dukke... :o) hun er da vildt sød...

    God weekend.. :o)

    SvarSlet
  3. Super flot håndværk. Tror også du bliver rigtig glad for det tørklæde.

    SvarSlet
  4. det er allerede nu kanonflot og jeg glaeder mig til at se hele skoenheden :-)

    SvarSlet
  5. Det kan kun blive flot. venter spændt på resultatet

    SvarSlet
  6. Hvor er begge dele bare fine. Jeg har simpelthen ikke hækletimer nok i døgnet:-)

    SvarSlet
  7. Det ser da bare laekkert ud. Glaeder mig til at se det faerdigt.

    SvarSlet
  8. Pascale from France28. august 2011 kl. 08.15

    It's beautiful! I wish I could understand Danish... Is it a pattern from Ravelry? And are you a Raveler by any chance?

    SvarSlet
  9. @Pascale - Thank you for your comment. I am a Raveler, and you can find 5 of my patterns there if you search -> designer -> Susanne Madsen, but this particular pattern will not be made available in Ravelry (it's too complicated to do the translation for it - sorry)!

    SvarSlet
  10. Dine uglegrydelapper er super fine, og hvor blev jeg GLAD da jeg så din hækle-forkortelse-oversættelse, det har bare ledt så meget efter :)

    SvarSlet